Complaint: Pakket kwijt, reageren niet op contactformulier zodat je gaat bellen.

user-204769 on 11 October 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kreeg een onjuist pakket aangeboden die bestemd was voor dhr Kuipers uit Middelburg. Toch wil de koerier mij vertellen dat dit echt mijn pakket is want mijn code staat er op. Ik vertelde hem dat er ander adres en naam op staat maar hij wilde gewoon van zijn pakket af en zij dat hij zeker wist dat dat pakket voor mij bestemd was. Het pakket was 40 bij 40cm waarop ik zei dat daar geen gitaar in kan zitten die ik verwacht. Hij zette het pakket op geweigerd en wilde er weer snel vandoor waarop ik vroeg wat ik kon doen. Hij zei dat ik maar naar Selektvracht moest bellen. Dus ik dan maar bellen. Stervensduur, in een paar minutjes 15,- kwijt met als antwoord dat het pakket dat ik geweigerd heb voor mij bestemd is. Weer heel het verhaal uit moeten leggen dat er in dat pakketje geen gitaar kon zitten en dat er een heel andere naam en adres op stond. Daarna vertelden ze dat ze zo niet konden vertellen waar het pakket is en ik via het contactformulier mijn verhaal moest vertellen en dat hun dan zsm contact met mij op zullen nemen via telefoon of mail. Geen reactie, net nog maar weer een bericht gestuurd. bellen ga ik niet nog eens doen, 4,50 bij de eerste tik en daarna 40ct per gesprek.

Desired solution:

Als ze al contact zouden opnemen dan zou ik iig kunnen informeren.
En met mijn pakketje bij mij thuis krijgen zou ik wel tevreden zijn

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of