Complaint: pakket levering

user-33977 on 29 December 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Selektvracht blijft maar het product aanbieden, tot 4 keer. Nu gaan ze voor de 5de keer aanbieden.

De laatste keer (4de) was ik volgens selektvracht niet thuis, nou dat klopt niet. Ik was de hele dag thuis.

Ik wacht nu al een week op mijn product en ze blijven maar aanbieden en zeggen dat ik er niet was!!!

Gewenste oplossing

Dat ik het pakket kan ophalen. Blijkbaar kan de bezorger geen deurcijfers lezen ofzo. Of de weg vinden.

Geen geduld meer in de service. Ik wil het nu zelf ophalen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of