Complaint: Pakket meerdere malen niet geleverd

user-148801 on 29 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Twee weken geleden zou er een bestelling geleverd worden Dit is echter niet gebeurd. In het systeem stond echter dat het pakket bezorgd was maar na een aantal belletjes kregen we de melding dat het pakket kwijt geraakt was. Inmiddels zijn we twee weken verder en is het pakket nog steeds niet bezorgd. De bezorger zou afgelopen maandag bij ons aan de deur zijn geweest maar niemand hebben aangetroffen. We zijn echter de gehele dag thuis geweest. Gisteren zou de bezorger het pakket opnieuw aanbieden, wij hebben twee keer contact gehad met selektvracht en de bezorger zou voor 18:00 uur het pakket opnieuw aanbieden. Dit is niet gebeurd. Wel is de status van het pakket wederom aangepast naar ‘bezorgd’. Ik vind dit al met al echt onbegrijpelijk, zeker omdat twee keer door de klantenservice is aangegeven dat het pakket er zou komen voor 18:00 uur. Daarnaast vind ik het meer dan vervelend dat wij rekening houden met het bezorgen van het pakket door thuis te blijven, we kosten maken om het 0900 nummer van de klantenservice te bellen en we nu weer opnieuw kunnen gaan beginnen omdat het pakket er dus nog steeds niet is. Omdat het systeem echter aangeeft dat het wel bezorgd is moeten we hier zelf weer achteraan. Het leveren van een pakket zou volgens mij vrij simpel moeten zijn maar als ik kijk naar hoe dit verloopt heb ik mij hier denk ik in vergist. Ik vind de service van Selektvracht echt beneden alle peil. Je moet zelf achter je spullen aan, als er iets niet geleverd is moet je eerst naar de leverancier van de spullen die vervolgens weer contact opneemt met Selektvracht. Daarnaast zou ik het vrij normaal vinden als er gecheckt wordt of een pakket wél geleverd is als het kwijtgeraakt is en er een klacht over is ingediend. Gezien de andere klachten en de geschiedenis van deze klacht kun je daar niet blind op vertrouwen en zou Selektvracht best even wat meer moeite kunnen doen om te checken of spullen ook daadwerkelijk geleverd zijn.

Desired solution:

een 100% leveringsgarantie en iets meer betrokkenheid bij de levering van bestelde spullen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we de klant geadviseerd om contact op te nemen met de afzender van het pakket, wanneer hij/zij het pakket nog niet in ontvangst heeft kunne nemen. Zij zijn gemachtigd om, wanneer nodig, een onderzoek te laten opstarten over de status van het pakket.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of