Complaint: Pakket niet afgeleverd, Selektvracht beweert dat er niemand thuis was

user-89673 on 07 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanavond zou Selektvracht een pakket bij mij afleveren dat ik besteld had bij Wehkamp. Echter, er is niemand aan de deur geweest. Nu zie ik bij de gegevens op de website van Wehkamp als ik inlog, dat er een melding is doorgegeven dat er niemand thuis zou zijn. Dit is een leugen, ik was de hele avond gewoon thuis en er is niet aangebeld! Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt met Selektvracht. Wat een erbarmelijk sneu en slecht bedrijf. Ik bestel nu echt NOOIT meer bij een webshop die hun bestellingen laat bezorgen door deze PRUTSERS!

Desired solution:

Ik wil zo snel mogelijk mijn pakket bezorgd krijgen, in de avonduren conform afspraak!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Ik vind het bijzonder dat deze klacht al op status 'opgelost' is gezet, terwijl dat natuurlijk pas het geval is als ik mijn pakket heb ontvangen! Ik heb alleen per email een standaard excuus email gekregen van Selektvracht, maar er is dus verder niets opgelost. Wanneer krijg ik nu mijn pakket..? Conform afspraak had dit dus gisteravond geleverd moeten worden, maar dus niet gebeurd. Wordt dit nu vanavond aangeboden? Of een andere dag? Het lijkt mij niet meer dan fatsoenlijk als Selektvracht mij hierover informeert! Klacht is dus NIET opgelost.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Ik vind het bijzonder dat deze klacht al op status ‘opgelost’ is gezet, terwijl dat natuurlijk pas het geval is als ik mijn pakket heb ontvangen! Ik heb alleen per email een standaard excuus email gekregen van Selektvracht, maar er is dus verder niets opgelost. Wanneer krijg ik nu mijn pakket..? Conform afspraak had dit dus gisteravond geleverd moeten worden, maar dus niet gebeurd. Wordt dit nu vanavond aangeboden? Of een andere dag? Het lijkt mij niet meer dan fatsoenlijk als Selektvracht mij hierover informeert! Klacht is dus NIET opgelost.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of