Complaint: Pakket niet bezorcht ondanks briefje met bezorgtijden

user-151623 on 05 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op vrijdag 4 januari is een pakje bij mij aangeboden terwijl ik niet thuis was. Er lag een kaartje van de bezorger (zonder code, met telefoonnummer) in de bus met daarop aangegeven dat de bezorger zaterdag 5 januari het pakje zou komen bezorgen. Ik ben de GEHELE dag thuis geweest, maar het pakje is NIET bezorgd.
Ik wil graag weten wanneer het pakje wel komt. Indien het pakje geregistreerd wordt als twee maal onsuccesvol aangeboden en derhalve terggezonden zal worden naar de verzender zal ik de hierdoor ontstane schade en extra kosten voor mij geheel verhalen op Selekt Vracht.
Het pakje is verzonden vanuit het Verenigd Koninkrijk door Royal Mail (dat is de enige informatie die op het door de bezorger in mijn brievenbus gedeponeerde kaartje staat).

Desired solution:

Ik wil graag weten wanneer het pakje wel komt en ik wil dat het pakje NIET naar de verzender wordt teruggezonden. Als er gemeld wordt dat een bezorger een tweede poging tot bezorgen zal doen moet de bezorger ook komen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of