Complaint: Pakket niet bezorgd

user-104220 on 21 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een bestelling gedaan via wehkamp (verhuisdozen.) Gewenste afleverdatum 15 mei id avond. Helaas heb ik de bezorger gemist. Er lag een briefje in de bus, met alleen de melding: we zijn langs geweest, niks aangevinkt als: ligt bij de buren, komen morgen terug of je kunt het hier komen ophalen. Dus ik heb zelf maar even gebelt, een dame gesproken in het kantoor van Amsterdam die stelde voor: het pakje ligt hier, zeg maar wanneer u het wenst te ontvangen. Ik moest het zo snel mogelijk hebben dus ik gaf aan zaterdag ochtend tussen 10 en 12 uur. Want ik moest dat weekend verhuizen. Zaterdag ochtend/middag of avond…is niemand komen opdagen.

Desired solution:

Het product kosteloos ontvangen. Ik ga hier niet voor betalen, ik moest verhuizen er wordt op de website aangegeven hoe lang het duurt voordat je pakket er is. Dat ik dan de bezorger mis prima, maar dan zou ik het pakket de volgende werkdag alsnog in ontvangst moeten kunnen nemen. (buren, bezorger 2de keer langs of zelf op kantoor ophalen). Als er dan wordt gezegd pakket wordt op x tijdstip en dag geleverd en niemand komt, waardoor ik mijn verhuizing moet uitstellen, dan stel ik voor dat de kosten voor selektvracht of wehkamp zijn.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is de klant aangeraden contact op te nemen met de verzender.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of