Complaint: Pakket niet bezorgd

user-168829 on 22 March 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 13 maart heeft de bezorger naar zijn zeggen bij ons aangebeld en te horen gekregen dat we het pakket niet besteld hadden.
Op 13 maart was er voor 16.00 uur niemand thuis, daarna is geen bezorger a.d. deur geweest.
We hebben niets vernomen over een aangeboden pakket en we hebben pas nadat we na ruim een week gingen informeren bovenstaand verhaal te horen gekregen.

Desired solution:

Waarschijnlijk komt het pakket nu niet op tijd bij ons voordat de monteur van KPN het nodig heeft, dus dat betekent dat we weer een dag vrij moeten nemen.
We willen schadevergoeding voor een dag tevergeefs vrij nemen, op zijn minst.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of