Complaint: Pakket niet bezorgd

user-36589 on 18 January 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op vrijdag 14-01-2010 heb ik via de site van Vroom&Dreesman een tas gekocht.
Er werd gelijk een email verstuurd met daarin gegevens, en de code’s die ik nodig had om mijn pakket te volgen.

Inmiddels is het nu dinsdag, en na meerdere keren te hebben gebeld met Selektvracht EN Vroom&Dreesman, is er nog steeds geen oplossing.
Ik vind het rond uit belachelijk dat Selektvracht niet mijn vragen NORMAAL en BELEEFD kan antwoorden.
En niet met een oplossing komt.

Vroom&Dreesman is bezig met een onderzoek, maar 2 weken duurt mij te lang. ik heb al langer op mijn pakket moeten wachten, Dus ik vind het wel zo netjes dat ook Selektvracht met een oplossing komt.

Gewenste oplossing

Het enige wat ik wil, is het pakket waar ik voor heb betaald.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst onze excuses voor de lange doorlooptijd.
Wij begrijpen uw frustratie.
Echter, u hebt een overeenkomst tot koop bereikt met V&D.
Selektvracht is in deze zaak ''slechts'' intermediair.
Selektvracht heeft met V&D de afspraak geen antwoorden direct door te geven aan haar klanten.
Zodoende raad ik u aan contact op te nemen met V&D voor verdere informatie.

Onze excuses voot het ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of