Complaint: Pakket niet bezorgd op afgesproken dag

user-86335 on 18 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 12/2/2012 heb ik een bestelling in Engeland geplaatst. Deze bestelling is op 13/2/2012 verzonden en op 16/2/2012 is een bezorger van Selektvracht voor de eerste maal aan de deur geweest en heeft een briefje achter gelaten dat er niemand thuis was en dat het pakket op 17/2/2012 opnieuw aangeboden zou worden (geen tijd erbij vermeld). Ik heb vervolgens contact opgenomen met het Selektvracht-depot in Maarssenbroek (welke vermeld stond op het briefje) en heb uitgelegd dat ik iedere werkdag aan het werk ben, en dus voor 5 uur helaas niet in staat ben om een pakketje aan te nemen. Aangezien ik het pakket ook niet ergens op kan halen en het pakket anders weer terug gestuurd zou worden naar Engeland, stelde de meneer die mij te woord stond voor dat het pakket op zaterdag 18/2/2012 geleverd zou worden tussen 9 en 13 uur. Dit leek mij een prima oplossing. Mij werd nog wel verteld dat het pakket misschien iets later dan 1 uur geleverd zou worden, ivm grote drukte. Geen probleem. Het is nu zaterdag 21 uur en er is helaas niemand langs geweest en ik heb mijn pakketje dan ook niet ontvangen. Het gaat hier om een redelijk duur pakketje dat ik eind volgende week nodig heb, dus ik baal hier behoorlijk van. Zeker omdat ik doordeweeks gewoon aan het werk ben, en ik het pakket overdag dus ook niet aan kan nemen, waardoor het waarschijnlijk weer terug gestuurd wordt naar Engeland. Ik vind het erg vervelend dat mij verteld wordt dat iets zeker op zaterdag geleverd wordt, waarop ik de hele zaterdag thuis blijf om het pakket aan te nemen, terwijl de bezorger niet eens de moeite neemt om het pakket te leveren.

Desired solution:

Ik zou tevreden zijn met een levering in de avonduren (na 6 uur) en een bezorger die ook daadwerkelijk op komt dagen, zodat ik niet voor niks zit te wachten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken ons depot en bezorger hier op aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Het pakket is op 21/02/2012 afgeleverd.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of