My complaint:
Wij zitten de hele dag paraat bij de deur voor bezorging van luiers, we hebbe deze dringend nodig voor onze pasgeboren baby en hebben geen mogelijkheid deze elders te halen.
Wehkamp beloofd (zich in te spannen) om de bestelling tussen 09.00 en 13.00 te leveren. Om 14.00 hebben wij nog niets ontvangen en als ik dan inlog op de website van Wehkamp om de status op te vragen, staat daar dat de bezorging om 13.54 heeft plaatsgevonden!
Er is GEEN bestelling binnengekomen en GEEN briefje achtergelaten (wordt opnieuw aangeboden, ligt bij buren o.i.d.). Ik heb de klacht al bij Wehkamp ingediend, maar deze zijn op zaterdag dicht, evenals de klantenservice van Selektvracht.
Desired solution:
A. Een einde aan liegende bezorgers die gewoon de database vullen met valse informatie om op papier de gestelde levertijd te halen (en wellicht een daaraan gekoppelde bonusregeling, arbeidsplaats zekerheid?)
B. Opnieuw leveren op een door MIJ gekozen tijdstip (vandaag!), dit kan gepland worden via telefoon.
C. Klantenservice van zowel Wehkamp als Selektvracht die ope is op zaterdag(en zondag). We leven in een 24uurs economie. Als je wilt pochen met levering de volgende dag, ook in het weekend, moet je ook bereikbaar zijn, anders moet je de klandizie aan je concurrent overlaten!