Complaint: Pakket niet bezorgd; trace and trace status: afgeleverd

user-152057 on 08 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na verschillende emails naar klantenservice van Selektvracht heb ik tot heden geen antwoord op mijn klacht. Er is een pakket van een postorderbedrijf naar mijn adres verzonden maar deze is nooit aangekomen.
Bij de status van Track and trace staat het gemarkeerd als afgeleverd.

Desired solution:

Ik verwacht dat er een onderzoek wordt gedaan wat er met mijn pakket is gebeurd; als deze kwijt is geraakt wil ik mijn geld terug.Deze klacht meld ik aan de Consumentenbond en aan desbetreffend postorderbedrijf.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of