Complaint: Pakket niet bezorgt

user-107169 on 06 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag met Selektvracht gebelt omdat pakket niet is bezorgt. Krijg te horen dat het pakket 4 keer is aangeboden en terug is naar de afzender.Ik heb 2 kaartjes van selektvracht in de brievenbus gevonden met datum waarop bezorgt zou worden tussen 18 uur en 21 uur. Geen bezorger gezien. Op de 2de bezorgdatum staat vrijdagavond en ik krijg te horen dat Selektvracht niet op vrijdagavond bezorgt. Op het 3de staat dinsdagavond niemand gezien en ook geen kaartje in de bus. Het enigste wat er uit de mond van de medewerkers komt ik kan niets voor u doen u moet maar klagen bij de verzender.

Desired solution:

Dat Selektvracht eens moet doen wat ze niet waar maakt, afspraken na komen. Ze geven zelf aan dat het pakket ook bij de buren kan worden afgelevert deze mogelijkheid staat ook op het kaartje maar dat wordt niet eens gedaan.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Selectvracht heeft geen moer opgelost. Het enigste wat ze doet is terug verwijzen naar de verzender om het pakket nogmaals te sturen zo dat het hele verhaal weer opnieuw kan beginnen.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd. Helaas is het een pakket waar de geadresseerde voor dient te tekenen. Dit kunnen de buren niet doen helaas. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of