Complaint: Pakket niet bezorgt, klantenservice werkt niet mee

user-79252 on 11 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Apple Sales heeft een pakket naar mij verzonden via Selektvracht. Ik ben een werkende vrouw en daarom overdag niet thuis. Selektvracht heeft mijn pakket 3 x aangeboden (2 x niet thuis, 1 x wel thuis maar werd er niet aangebeld). Bij de vierde keer stuurt Selektvracht het pakket terug naar de afzender, Apple dus. Vandaag wordt mijn pakket weer afgeleverd in de middag, waarbij ik ALWEER niet thuis zal zijn omdat ik werk.

Vervolgens klantenservice gebeld, zij vertellen mij dat ik naar het depot in Amsterdam Diemen moet bellen. Gisteren de hele dag het depot in Diemen geprobeerd te bellen. Wordt niet opgenomen. Vandaag iemand van de landelijke klantenservice gebeld om te vragen of mijn pakket op mijn werk afgeleverd kon worden.. Mag niet, want moet afgeleverd worden op het opgegeven adres. Vervolgens gevraagd of ik het pakket zelf op kan halen. Word er doodleuk medegedeeld dat ik maar naar het depot in Amsterdam Diemen moet bellen. Daar wordt de telefoon nooit opgenomen, dus hoe kan ik dan een afspraak maken?!?!? Gevraagd naar het nummer van de bezorger, kon ze me ook niet vertellen, want dat wist ze niet.

Met andere woorden, ik ben gewoon de klos. Na vandaag wordt mijn pakket teruggestuurd naar Apple en ik kan daar als hardwerkende vrouw HE LE MAAL niks aan doen! Selektvracht doet niks om mijn probleem op te lossen. En ik wil het pakket natuurlijk gewoon ontvangen. Als het straks weer teruggestuurd wordt naar Apple ben ik bang dat ik mijn iPod helemaal niet meer zal ontvangen.

Ik vind het zo jammer dat Selektvracht mij niet tegemoet kan komen in deze.

Desired solution:

Aflevering op mijn werkadres, waar ik wel de gehele dag aanwezig ben.

Message from

12 years ago - Zo gaat dat bij SV één en al ellende daar. Ik zit al sinds 15 december te wachten op mijn pakje. Het schijnt bezorgd te zijn op een niet bestaand huisnr. Het onderzoekt loopt nog. SV liegt over het bezorgen en als klant mag je dan maar zien hoe je je pakje in bezit krijgt. Sterkte.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Volgens onze gegevens is het pakket vandaag bij de auteur afgeleverd. Het pakket is aangeboden conform de afspraken die gemaakt zijn met de afzender van het pakket. Wel hebben wij de klacht genoteerd betreffende het niet bereikbaar zijn van het bezorgdepot. Het depot zal hier door onze regiomanager op worden aangesproken.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of