Complaint: Pakket niet bij buren.

user-136934 on 25 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Indien u het pakket nog niet in ontvangst heeft mogen nemen adviseren wij u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De afzender is bij ons gemachtigd om een onderzoek op te starten stellen naar dit pakket. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en de geadresseerde gevraagd contact op te nemen met de verzender van het pakket. Deze is gemachtigd om een onderzoek bij ons op te starten. Binnen 5 werkdagen is de uitslag van dit onderzoek bekend.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of