Complaint: pakket niet geleverd

user-155100 on 22 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen vrijdag 18 januari is selektvracht bij mij aan de deur geweest met een pakketje. Natuurlijk was ik uitgerekend op dat moment even de deur uit. In plaats van het af te geven bij een van de buren is er een briefje ingegooid met de tekst “helaas was je niet thuis” wij komen zaterdag tussen 09.00 en 13.00 uur opnieuw bij u langs om het pakketje af te leveren. ik dus mijn afspraken voor de zaterdagochtend afgezegd en keurig thuis gebleven. Het is nu inmiddels dinsdagavond 22 januari en ik zit nog steeds te wachten, er is nooit meer iemand geweest. Vanmorgen geprobeerd te bellen met selektvracht maar dan krijg je een bandje en moet je de postcode intoetsen zodat je het juiste depot aan de lijn krijgt maar helaas, de eerste keer werd onmiddelijk de verbinding verbroken en de 2 keren daarna kreeg ik verbinding met een fax. Daarna maar een mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor van selektvracht waar je ook je telefoonnummer bij in moet vullen want dan word je teruggebeld. Toch nu toe helaas nog geen pakketje,geen telefoontje en ook geen antwoord op mijn mailtje. Ik denk dat ik nog een week vrij moet houden en maar hopen dat de bezorger nog zin krijgt om zijn pakketjes weg te brengen.

Goed nieuws, dinsdagavond is om 20.30 uur alsnog mijn pakketje geleverd.
Jammer is dan weer dat op mijn vraag aan de bezorger of dit mijn pakketje van zaterdag was ik alleen tijdens het weglopen kreeg toegesnauwd “je hebt hem nu toch”.

Desired solution:

Mijn pakketje gewoon bezorgen, afspraken die je zelf (via het ingegooide briefje)maakt, nakomen en een klantenservice die je gewoon kunt bellen (en niet voor €0,40 per minuut).

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of