Complaint: Pakket niet ontvangen

user-94032 on 01 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn pakket staat op track-and-trace als zijnde bezorgd. Ik weet niet waar, maar zeker niet bij mij! Ik ben de hele dag thuis gebleven (het is een verjaardagskado voor mijn zoontje, dus ik heb wat haast)maar er is niemand aan de deur geweest. Ook bij de buren in de straat geweest, niemand heeft iets ontvangen. Adres nagekeken, klopt ook.
Bij het depot in het dorp kreeg ik te horen dat zij ook geen pakket met mijn naam heeft gezien…

Desired solution:

Ik wil mijn pakket op zeer korte termijn ontvangen!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is door de bezorger foutief teruggemeld. Het pakket is op 03/04/2012 bij de geadresseerde afgeleverd.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of