Complaint: Pakket niet ontvangen staat wel geleverd

user-136762 on 25 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik bestelde een pakket in Duitsland. Het werd in opdracht van DHL an Selektvracht verder gegeven.

In het online zending bewijs staat dat het pakket is afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Het pakket moet an iemand anders gegeven zijn.
Ik heb okk geen melding in de bus.

Ik heb met DHL Duitsland an Selektvracht telefoonert, maar ik kreeg te horen dat ik een onderzoeksopdacht maken moet,welke 5 weeken duurt.

Iemand anders heeft ten onrechte ontvangen of de postbode heeft het onjuist afgeleverd.

Het is an iemand anders geleverd woorden. Maar Selektvracht ik zal niet zeggen wie.
Het zou gemakkelijker zijn om de postbode te vragen aan wie hij de pakket geleverde heeft.

Desired solution:

Postbode vraagen waar het pakket is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Wanneer u bij de verzender van het pakket aangeeft dat u het pakket niet heeft ontvangen, kan deze een onderzoek bij ons starten. De uitslag van dit onderzoek zal binnen 5 werkdagen beschikbaar zijn. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en de geadresseerde verzocht hierover contact te zoeken met de verzender van het pakket. Deze is gemachtigd om een onderzoek bij ons uit te zetten. De uitslag hiervan is binnen 5 werkdagen bekend.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of