Complaint: Pakket niet ontvangen, verkeerd bezorgd

user-199958 on 19 September 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Helaas voor de 2e maal bij een webwinkel, die overigens wel betrouwbaar is, iets besteld, en helaas ook deze keer mijn pakketje niet mogen ontvangen. Waarom kiezen ze dan ook voor Selektvracht, door dit soort grappen ga ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer iets bestellen bij deze webwinkel. De status staat bij Selekt op bezorgd, maar ik heb niets mogen ontvangen.

De vorige keer heb ik mijn pakket in een dorp verderop op mogen halen aangezien de straatnamen blijkbaar te veel op elkaar leken voor de bezorger. Moet ik dat nu weer gaan doen? Misschien een verplichte leescursus voor de bezorger in mijn buurt, of een navigatiesysteem?

Desired solution:

Ik wil het pakket ontvangen. Kwestie van lezen!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of