Complaint: Pakket nog niet bezorgd

user-145609 on 03 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

27 december heb ik iets besteld en de 28ste kreeg ik een tracking code van de winkel om mijn pakketje bij selektvracht te kunnen volgen. Er worden echter geen updates gegeven en vandaag, 3 januari, staat er nog steeds niet dat de bezorger onderweg is. Is mijn pakket kwijt?
Ik had hem al op 29 of 30 december verwacht, of op zijn laatst 2 januari. Er zitten goederen in die niet weken buiten de koelkast kunnen. Mijn tracking code is 3SABCM17588780.

Desired solution:

Bezorging pakket.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben aan de consument onze excuses aangeboden voor het ongemak. Het betreffende pakket is inmiddels bezorgd.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of