Complaint: Pakket nog steeds niet gekregen?!

user-155405 on 23 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al ruim 2 maanden naar selekt vracht aan het bellen en krijg telkens dezelfde man aan de lijn. Soms sta ik 30min in de wacht?! Telkens krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben en dat hij erachteraan gaat. Telkens is er een reden waarom mijn pakket nog niet is afgeleverd of nog niet afgeleverd kan worden. De ene keer lag het pakket op de band in Utrecht en dan kwam het door de feestdagen en ga zo maar door. In de eerste instantie zijn ze 2 keer langsgekomen en beide keren tijdens kantooruren. Toen ik een afspraak wilde maken voor het leveren van het pakket op mijn werk of bij het postkantoor, kon dit allemaal niet. Er moest volgens de regels gewerkt worden. Ik moest gewoon wachten. Na 2/3 weken bel ik weer. Dan krijg ik weer te horen dat ze mijn pakket niet meer in het systeem kunnen vinden. Kortom nu zijn ze mijn pakket ineens kwijt?!! Maar dezelfde meneer belooft alweer plechtig dat hij erachteraan gaat en mij terugbelt. 2 weken later nog steeds geen telefoontje. Ik bel zelf en dan zegt ie doodleuk dat zowel Utrecht als hij het vergeten zijn maar hij gaat er nu wel een notitie van maken?! Kortom ik ben nu 2 maanden verder en heb geen idee waar mijn pakket is en ik heb totaal geen vertrouwen in Selektvracht. Ik vind dit onacceptabel en zeer onprofessioneel.

Desired solution:

Ik wil mijn pakket en excuses voor het lange wachten!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klant onze excuses aangeboden voor het ongemak. Wanneer een consument contact opneemt met onze klantenservice, dient hij / zij altijd naar tevredenheid geholpen te worden. Ik vind het dan ook spijtig te vernemen dat dit niet het geval is geweest, en we hebben de consument geïnformeerd van het feit dat deze klacht geregistreerd zal worden.

We hebben de consument verder geadviseerd om contact op te nemen met de afzender, wanneer hij / zij het pakket nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. Zij zijn gemachtigd om, wanneer dit nodig blijkt, een onderzoek op te starten naar de status van het pakket.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of