My complaint:
Ik ben al ruim 2 maanden naar selekt vracht aan het bellen en krijg telkens dezelfde man aan de lijn. Soms sta ik 30min in de wacht?! Telkens krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben en dat hij erachteraan gaat. Telkens is er een reden waarom mijn pakket nog niet is afgeleverd of nog niet afgeleverd kan worden. De ene keer lag het pakket op de band in Utrecht en dan kwam het door de feestdagen en ga zo maar door. In de eerste instantie zijn ze 2 keer langsgekomen en beide keren tijdens kantooruren. Toen ik een afspraak wilde maken voor het leveren van het pakket op mijn werk of bij het postkantoor, kon dit allemaal niet. Er moest volgens de regels gewerkt worden. Ik moest gewoon wachten. Na 2/3 weken bel ik weer. Dan krijg ik weer te horen dat ze mijn pakket niet meer in het systeem kunnen vinden. Kortom nu zijn ze mijn pakket ineens kwijt?!! Maar dezelfde meneer belooft alweer plechtig dat hij erachteraan gaat en mij terugbelt. 2 weken later nog steeds geen telefoontje. Ik bel zelf en dan zegt ie doodleuk dat zowel Utrecht als hij het vergeten zijn maar hij gaat er nu wel een notitie van maken?! Kortom ik ben nu 2 maanden verder en heb geen idee waar mijn pakket is en ik heb totaal geen vertrouwen in Selektvracht. Ik vind dit onacceptabel en zeer onprofessioneel.
Desired solution:
Ik wil mijn pakket en excuses voor het lange wachten!!