Complaint: Pakket open en in brievenbus i.p.v. aan de deur bezorgd!

user-114485 on 11 July 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een bestelling gedaan, waarvan de inhoud nogal persoonlijk en intiem was. Tot mijn verbazing heeft de bezorger van Selektvracht dit pakketje niet aan de deur afgegeven, maar in de brievenbus aan het begin van mijn erf gepropt (letterlijk, het paste er nauwelijks in). Bovendien was het pakket overduidelijk opengemaakt om de inhoud te bekijken, niet zomaar een klein scheurtje in de doos, maar de hele bovenkant kapot gescheurd (op de plek waar je het normaal ook open zou maken). Gezien dit feit (en de inhoud van mijn pakket :-)) verbaast het me niet dat deze bezorger niet het lef had het pakket persoonlijk af te geven!

Desired solution:

Ontslag van deze totaal ongeschikte en asociale bezorger!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of