Complaint: Pakket retour afzender, geen oplossing!!

user-150288 on 02 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Selektvracht is 4 keer aan de deur geweest en uiteindelijk is het pakket retour afzender. Dit terwijl ik na de eerste en tweede keer had gebeld en afgesproken het bij buren af te geven op ander adres, dit is niet gebeurd, het laatste briefje was melding retour afzender, volgende werkdag niemand bereikbaar bij selektvracht. Echt ongelofelijk.

Hierboven staat de oorspronkelijke klacht. Hieronder staat de reactie van Selektvracht:

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Erg vervelend te horen dat de afspraak dat het pakket bij buren bezorgd zou worden niet na is gekomen, en dat het daardoor retour is gegaan naar de afzender. Dit is zeker niet de bedoeling, en we hebben hiervan een melding gemaakt bij het betreffende depot.

We waarderen het dat u de moeite heeft genomen om van uw klacht een melding te maken, omdat wij deze altijd registreren en meenemen in de evaluatie.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Selektvracht B.V. Webcare Team

Dit is dus geen oplossing!! Het pakket is niet bezorgd en men neemt geen enkele moeite het alsnog te bezorgen of om tot een andere oplossing te komen.. Ik heb er van mijn kant alles aan gedaan, gebeld met Depot, alternatief adres opgegeven en aangeboden het op depot te gaan halen, echter hier is helemaal niets mee gedaan en er is zelfs geen moeite genomen om het eventueel bij een ander buuradres af te geven en dat op 24 december.. Mooie kerstgedachte!!

Desired solution:

Pakket kostenloos bij afzender ophalen en opnieuw bezorgen of afhalen op depot. En anders desnoods vergoeding van de spullen en verzendkosten..

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we aan de klant uitgelegd dat het vanuit ons niet meer mogelijk is geweest om het betreffende pakket te onderscheppen. Deze was t.z.t. helaas al geretourneerd aan de klant. We hebben de ontvanger daarom aangeraden om hierover contact op te nemen met de afzender van het pakket.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of