Complaint: Pakket spoorloos

user-131634 on 03 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 20 september heb ik een pakketje besteld. Dit zou via Selektvracht geleverd worden.
Een aantal dagen later kreeg ik een mailtje met een track en trace code en zag toen dat mijn pakketje op 22 september bezorgd zou zijn. Helaas heb ik niets ontvangen en is er ook geen briefje achtergelaten.
Ik woon op een park, dus ik heb het vermoeden dat de bezorger te lui was om iets verder te lopen. Ik heb contact gehad met het bedrijf waar ik iets besteld had en zij zijn inmiddels een onderzoek gestart. Ze hebben gemaild met Selektvracht, maar tot op heden geen reactie ontvangen…
Dat zegt, wat mij betreft, genoeg over Selektvracht. En in de tussentijd ben ik mijn geld kwijt en heb ik geen bestelde artikelen, waar ik inmiddels echt om zit te springen!!

Desired solution:

Mijn bestelde pakket zo snel mogelijk in mijn bezit krijgen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Het probleem is helemaal niet opgelost! De bezorger heeft het pakket aan een willekeurig persoon meegegeven. Die heeft nu waarschijnlijk plezier van mijn bestelde artikelen! Maar ik heb nog steeds mijn bestelling niet binnen!!!

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De uitslag van het onderzoek is naar de verzender van het pakket gemaild. Indien de klant hierover meer informatie wil zal zij helaas contact met hen moeten opnemen.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of