Complaint: Pakket ten onrechte retour afzender en niet reageren op klacht

user-93662 on 29 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht bestaat uit 2 punten:

1. Er is een voor mij bestemd pakje teruggestuurd naar de afzender in het buitenland met de vermelding “adres onbereikbaar”. Mij adres is niet onbereikbaar en ook nooit onbereikbaar geweest. Het pakje had dus gewoon bezorgd moeten worden. Dat mijn adres gewoon bereikbaar is blijkt ook uit de foto die ik heb opgestuurd als bijlage bij mijn email van 15 maart. Mijn eerste klacht betreft dus de handelwijze van de bezorger.

2. Ik heb over deze kwestie gecorrespondeerd, in diverse emails, waarin ik ook vragen heb gesteld. In mijn mail van 15 maart heb ik ondanks herhaald verzoek geen reactie meer gekregen. Dit dit is het tweede punt van mijn klacht.

Desired solution:

Ten eerste dat Selektvracht fatsoenlijk communiceert en reageert. Vervolgens dat de bezorger wordt aangespoken op zijn/haar handelwijze en pakketten niet meer worden geretourneerd naar de afzender.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of