Complaint: Pakket uit Duitsland

user-98589 on 23 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een onderdeel in Duitsland gekocht.
De verkoper heeft dit per DHL verstuurd op 07-04.
Dit pakket ligt echter sinds vrijdag de 13 april al in Nederland.
Selektvracht zegt echter dit pakket niet te kennen, terwijl DHL Duitsland ons meermaals heeft bevestigd dat dit aan Selektvracht overgedragen is.
Wij worden een beetje moedeloos van het feit dat we tussen DHL Duitsland en Selektvracht heen en weer worden geslingerd.

Desired solution:

Z.s.m. bezorgen van dit pakket.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij deklant niet kunnen helpen. Wij hebben namelijk geen pakketjes op de opgegeven andres gegevens, Helaas moeten doorverwijzen naar verzender van het pakket.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden voor het ongemak.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of