Complaint: Pakket verkeerd bezorgd op onbekend adres

user-141090 on 10 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Duitsland is er een pakket verstuurd via DHL en deze is in Nederland via Selektvracht naar de bestemming gebracht.
Door tracktrace (no 261124886577)heb ik vernomen dat ik het pakket heb ontvangen vrijdag 9 nov 15.00 in Amsterdam, maar heb geen pakket onvangen?
Terwijl mijn firma naam thefat, 3 kostverlorenkade 2 Amsterdam op het pakket staat?? Mogelijk is het op de 1e kostverlorenkade 2 Amsterdam , 2e kostverlorenkade 2 Amsterdam, kostverlorenkade 2 Amstelveen bezorgd. Onbegrijpelijk dat de bezorger niet goed kan lezen. Het was fysiotherapie apparatuur, wat ik goedkoop kon krijgen.

Desired solution:

Ik wil het pakket hebben.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Pakket is bezorgd op het juiste adres op 9-11-12. Hier is voor getekend.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of