Complaint: pakket zoek vanuit Engeland(deel 2)

user-134913 on 18 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

het verloren gewaande pakket wat uit Engeland zou komen is door een of andere debiel (sorry ik kan het niet netter omschrijven)teruggestuurd naar Engeland waar ik geen toestemming voor heb gegeven!!!

Desired solution:

Als het pakket voor de 2e keer weer naar mij wordt gezonden en hopelijk gaat het deze keer wel goed vind ik het niet meer dan normaal dat Selektvracht voor mij de verzendkosten zal vergoeden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - dit is geen oplossing maar je kop in het zand steken komt er op neer dat de klant voor de kosten op mag draaien voor de fouten van selectvracht zal dus iedereen aanraden die gebruik maakt van selectvracht om via een andere aanbieder te gaan verzenden.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - vandaag 22-10 bericht gehad dat pakket niet aangekomen is in engeland weer maar eens selectvracht gebelt vonden het heel vervelend maar ze wisten niet waar het pakket was en wanneer het verstuurt was naar engeland moesten maar weer kontact opnemen met de verzender is dus een kastje naar de muur en terug beleid waar de klant niets mee opschiet. zal dus als ik iets bestel iedere keer vooraf vragen niet met selectvracht te versturen

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas kunnen wij niet overgaan tot het vergoeden van gemaakt kosten. Hiervoor dient de klant bij de verzender te zijn.
Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of