Complaint: Pakketbezorging Zalando

user-110241 on 20 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgens selectvracht, was er op 2 juni een pakket bezorgd van Zalando. Ik heb echter niets ontvangen en ook geen briefje op de deurmat gevonden.
Toen ik met Selektvracht belde konden zij mij niets meer vertellen dan ik op de website kon vinden (waarom een klantenservice). Inmiddels is Zalando bezig met een onderzoek, hetgeen ook lang duurt.
Op internet heel veel negatieve reacties op Selektvracht gevonden, hetgeen mij heeft doen besluiten niet meer te bestellen bij bedrijven die gebruik maken van Selektvracht.

Desired solution:

Ik wil mijn pakket of mijn geld terug voor vrijdag.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd. Helaas hebben wij een handtekening van ontvangst. We hebben de geadresseerde helaas om deze reden moeten verwijzen naar de verzender van het pakket.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of