Complaint: Pakketje niet bezorgd

user-142951 on 19 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik verwacht een pakketje van PPO. Volgens de gegevens online is uw bezorger afgelopen week diverse keren aan de deur geweest, waaronder afgelopen zaterdag 2 keer. Dat is gelogen. Wij waren afgelopen zaterdag allemaal de hele dag thuis en de huiskamer en de keuken liggen naast de voordeur. Er hing echter ook een briefje aan de voordeur dat het pakketje bij onze bejaarde buren kon worden afgeleverd, indien wij niet thuis zouden zijn. Uw bezorger is niet geweest. Er was ook geen briefje in de brievenbus.
Ik eis dat het pakketje vandaag bezorgd wordt op de Nellie van Kolstraat 11, 1064 ML, Amsterdam, ten name van W. Welker. Indien niet thuis graag bij de buren.
Dit is het afgelopen jaar de 4e keer dat dit gebeurd is.
Ik ben zo boos op jullie dat ik niet meer bestel bij bedrijven die met jullie samenwerken en dat aan die bedrijven ook meld. Mocht ik het pakketje niet ontvangen, onderneem ik tegen jullie juridische stappen en doe een melding bij het programma Radar.

Desired solution:

Ik wil mijn pakketje vandaag ontvangen, op Nellie van Kolstraat 11, 1064 ML Amsterdam, ten name van W. Welker.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of