Complaint: Pakketjes niet bezorgd

user-58012 on 12 August 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin augustus een product aangeschaft en het pakketje zou afgelopen zaterdag bezorgd worden. Helaas was ik niet thuis en in de brievenbus lag er ook een briefje van Selektvracht. Daarna was er niemand thuis op dinsdag en toen ook een briefje gevonden. Woensdag zouden ze tussen 18:00 en 21:00 uur langskomen. Via Track&Trace stond dat de geadresseerde niet thuis, terwijl ik de hele avond heb gewacht. Daarnaast ook geen briefje gevonden! De volgende dag was niemand thuis en toen waren ze wel langsgekomen en ze zouden de volgende dag (vrijdag) tussen 12:00 uur 18:00 uur langskomen. Ik weer de hele dag gewacht, maar helaas. Volgens Track&Trace was ik niet thuis, terwijl ik de hele dag thuis was en geen bel heb gehoord en geen briefje in de brievenbus lag. Ik heb ook gisteren een klachtenmail gestuurd, maar geen reactie er op gehad. Dit is al niet de eerste keer dat dit gebeurd en ik het zeer onprofessioneel van een bedrijf om zo om te gaan met haar klanten.

Desired solution:

Een welgemeende excuses, betere service en wellicht bijscholing voor de bezorgers?!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 19 August 2011 at 10:22

Oplossing is matig, maar wel voor de hand liggend en de meest logische oplossing. Vriendelijkheid lijkt wel knip en plakwerk. Verder mis ik wat de verantwoording was van de bezorger(s). Ik sta natuurlijk ook open voor zijn/haar/hun kant van het verhaal.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ik heb de klacht kenbaar gemaakt bij het depot.
Tevens heb ik de klacht geregistreerd en aan de betreffende besteller gekoppeld.

Zodoende ga ik er vanuit dat dit probleem zich in de toekomst niet nogmaals voor zal doen.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of