My complaint:
ik heb tickets besteld via protickets.nl. krijg bericht dat het 3 febr bezorgt word. die dag vergeet ik niet want 1 de dag voor mijn verjaardag 2 mijn vriend zat in de vorstverlet 3 het was de dag dat het zo erg begon te sneeuwen….. ik heb hele selektvracht niet gezien. krijg bericht dat het afgeleverd is en getekend. via proticket verklaring gevraagd en ik krijg als antwoord( dus van selekt vracht)
Geachte Mevrouw Dam,
Wij hebben de chauffeur gesproken en die heeft ons het volgende laten weten:
Hierbij de reactie van het bezorgdepot:
de besteller is 2 keer langs geweest hebben ook geprobeerd om te bellen maar ze zijn er steeds niet. .gaat het vandaag nog 1 keer proberen. Hij weet zeker dat hij op het goede adres is geweest
er stonden 2 vrouwen buiten te roken en 1 heeft getekend en het pakje mee naar binnen genomen.
Dit is de reactie die wij van het bezorgdepot hebben gekregen.
Wij kunnen hieruit alleen opmaken dat het pakje op het juiste adres is bezorgd.
Daarnaast hebben wij de handtekening.
Wij raden u aan nogmaals bij de buren gaan informeren.
Mvg,
PRO Tickets
hoe kan het nou aangetekend verstuurd worden en toch niet bij mij terecht komen.
ten eerste mijn vriend zat de hele dag bij de voordeur(daar is zijn hobbykamer ten tweede er is getekend door iemand die rookt. wij roken zelf niet en hebben ook geen personeel over de vloer. en er is ook niet gebeld naar mij.
Desired solution:
ik wil weten waar mijn pakje is afgeleverd. er is mij nu door selektvarcht door verkeerde bezorging 125 euro door mijn neus geboord. liefst mijn pakje op mijn eigen adres... aub waaaaaar is het pakket afgeleverd. het is een kado voor mijn zus.