Complaint: Retourzending KWIJT

user-181833 on 03 June 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn retourzending naar een bedrijf is door Selektvracht afgeleverd op het verkeerde adres en zelfs het verkeerde bedrijf. Ik word nu al een week van het kastje naar de muur gestuurd. Selektvracht adviseert mij contact op te nemen met het bedrijf waar mijn pakket FOUTIEF afgeleverd is, het bedrijf die mijn pakket FOUTIEF heeft ontvangen, adviseert mij contact op te nemen met Selektvracht, omdat zij mij niet kunnen helpen. Waarom kan Selektvracht mij niet helpen mijn pakket te vinden en retour naar mij te sturen zodat ik het met een GOEDE leverancier wél kan versturen naar het juiste bedrijf?

Desired solution:

Ik wil mijn pakket terug, zodat ik het via POST NL kan versturen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of