My complaint:
De bezorgstatus van mijn bestelling is aan het einde van de zaterdagochtend plots veranderd in “Bezorgdag is volgens afspraak gewijzigd”, terwijl de bezorger kort daarvoor nog onderweg was. “Volgens afspraak”, wélke afspraak ? Juist via Wehkamp besteld ivm de snelle en goede service, en dáár ging het om, nú zo voor Sinterklaas; aan Wehkamp ligt het dan ook niet. Je zou veronderstellen dat Selektvracht haar klanten tevreden zou willen stellen en als service, rond Sinterklaas en Kerst, zaterdag iets langer door zou gaan met bezorgen, maar nee. Het meest vervelende is dat je verder ook niet geïnformeerd wordt en je ook nergens terecht kunt op zo’n moment. De dame van de klantenservice, die ik overigens vandaag, maandagochtend, pas kon bereieken, kwam niet verder dan een schouderophalend “‘t is overmacht en ja, dan had u de bestelling maar eerder moeten plaatsen…”
Desired solution:
De status "Bezorgdag is volgens afspraak gewijzigd" vind ik volstrekt misplaatst omdat er geen nieuwe afspraken zijn gemaakt door Selektvracht met mij.
Ik was tevreden geweest als ze, als tegemoetkoming, als uitzondering, vandaag, maandag was komen bezorgen, omdat ik er van overtuigd ben dat meer mensen hierdoor de pakjesboot missen. Misschien kan Selektvracht in een drukke periode zolas nu, wat meer mensen laten rijden, of haar mensen wat langer laten rijden.