Complaint: Selectvracht heeft Wehkamp pakketje niet bezorgd

user-138038 on 31 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 26-10-2012 een Apple MacBook Air 2012 13″ ontvangen wat niet goed bleek te zijn. Ik heb hiervoor contact opgenomen Met Wehkamp.nl en ze zeiden dat ik het mocht omruilen voor een nieuwe binnen 14 dagen. Hiervan wou ik ook gebruik maken en we hebben dus vervolgens een afspraak gemaakt voor 30-10-2012. Op 30-10-2012 zou ik dus een nieuwe Apple MacBook Air krijgen en de defecte zou dan meegenomen worden. Het zou tussen 11 en 18 uur bezorgd worden en ik was tot 16 uur thuis gebleven. Ik had dus op 30-10-2012 geen nieuwe Apple MacBook Air ontvangen en de oude is dus ook niet opgehaald. Ik woon verder alleen en ik heb geen kinderen en voor dit pakketje ter waarde van bijna 1300 moest er ondertekend worden. Toen ik thuis kwam zag ik op Wehkamp.nl onder mijn bestellingen tot mijn verbazing dat het pakketje is bezorgd rond 12:30 uur. Dit klopt dus niet want ik heb niks ontvangen en er is ook niks opgehaald en ik heb ook geen bezorger van SELEKT VRACHT gezien en ik heb ook niks ontvangen. Vervolgens heb ik contact opgenomen met hun bezorgbedrijf Selectvracht. Zij beweren dat het pakketje op 30-10-2012 is bezorgd en dat ze me niet verder willen en kunnen helpen. Ik moest volgens hun bij Wehkamp.nl zijn. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Wehkamp.nl per mail. Ik kreeg jammergenoeg geen reactie, dus heb ik maar hun dure servicenummer van 20 cent per minuut maar gebeld. Vervolgens geeft Wehkamp mij aan dat ik 5 dagen moet wachten. Ik vind dit gewoon echt belachelijk en ik maak me veel zorgen hierover. Ik heb dit ook gemeld aan de Consuwijzer en ik ga dit ook over op social media zetten als ze het voor mij niet oplossen. Daarna ga ik juridische stappen ondernemen. Hieronder kunt u mijn mail zien naar Wehkamp.nl: Beste —, Ik heb op 30-10-2012 hele dag gewacht voor mijn laptop maar er is niemand langs geweest en er is ook geen briefje achtergelaten in mijn brievenbus. Mijn oude MacBook Air zou worden vervangen met een nieuwe maar dat is dus niet gebeurd. Tot mijn verbazing zag ik op Wehkamp.nl onder mijn bestellingen dat het nieuwe Macbook Air bezorgd is. Dat is dus helemaal niet waar! Ik heb niks ontvangen en ondertekend en ik heb zelfs nog de oude macbook air dat omgeruild moest worden hier bij me thuis. Ik wil meer duidelijkheid over wat er precies gebeurt is. Voor meer informatie kunt uw oude mail hieronder lezen. Wat moet ik nu doen?? Ben ik belazerd door uw post bedrijf?? Kunt u mij zo snel mogelijk hierover terug bellen aub? Met vriendelijke groeten, — tel: — ——————————————————————————– From: klantenservice@wehkamp.nl To:– Date: Mon, 29 Oct 2012 13:13:10 +0000 Subject: RE: Betalen en geldzaken – Betaalmogelijkheden contactnummer: [#424977] contactnummer: [#424977] contactnummer: [#424977] contactnummer: [#424977] Geachte heer —-, Zoals telefonisch afgesproken bevestigd ik dat ik de laptop opnieuw in bestelling hebt gebracht met de optie uitgestelde betaling. De bestelling wordt op 30-10-2012 bezorgd tussen 11:00 en 18:00ur. Vervolgens kunt u de voortgang van uw bestelling volgen onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl. De laptop die gebruikssporen vertoond, kunt u gelijk aan de bezorgers meegeven. Vanaf het moment van retourneren duurt het maximaal 14 dagen voordat de artikelen retour verwerkt zijn. Zodra de retourzending is verwerkt in ons magazijn, ontvang u hierover bericht. U vindt de artikelen dan ook terug onder Mijn verwerkte retouren. Ik vertrouw erop u naar tevredenheid te hebben geholpen en wens u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, — Klantenservice wehkamp.nl www.wehkamp.nl

Desired solution:

Selektvracht moet mijn pakketje ter waarde van bijna 1300 euro alsnog leveren. Dat moest al op 30-10-2012 geleverd worden maar tot heden is dat nog niet gebeurd. Selektvracht moet ook nagtrekken wat er is gebeurd en ik wil graag dat ze hun excuses gaan aanbieden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from Selektvracht

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Wehkamp heeft inmiddels een onderzoek bij ons opgestart naar dit pakket. Wij adviseren u contact op te nemen met Wehkamp voor de uitslag van dit onderzoek. Deze zal over ca. 5 werkdagen beschikbaar zijn Onze excuses voor het ongemak. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Wehkamp heeft inmiddels een onderzoek naar dit pakket opgestart. We hebben geadviseerd contact te zoeken met Wehkamp voor de uitslag van dit onderzoek.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of