Complaint: Selectvracht, jullie zijn helemaal niet langsgeweest!

user-147585 on 07 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen zondag heb ik een paar schoenen besteld bij Shoemixx. Maandag via e-mail bericht dat het pakje was verzonden. Omdat ik thuis werk ben ik op de dag altijd aanwezig. De gehele dinsdag is er niemand geweest, behalve de postbode van Post NL (dus de bel deed het!). Einde van de dag krijg ik via Track&trace de mededeling dat de bezorger is geweest maar er niemand thuis was. Dan gaan mijn haren al recht overeind staan maar goed, het pakje zou de volgende dag opnieuw worden aangeboden. Woensdag ben ik ongeveer 1,5 uur van huis geweest, donderdag idem. Beide dagen geeft Track&trace aan het einde van de dag aan dat er niemand thuis was. Okay, zou kunnen maar ik vind het wel erg toevallig dat ze op beide dagen mij mislopen terwijl ik op beide dagen op verschillende tijdstippen er niet was (en dat slechts 1,5 uur). Bovendien heeft de bezorger alledrie de dagen geen bericht in de brievenbus achtergelaten. Het is nu vrijdag. Vanochtend heb ik gebeld met Selectvracht omdat ik vandaag even weer weg moest en ik zeker wilde weten dat ik ze niet mis zou lopen. Ze zouden tussen 11 en 15 uur komen. Ik was om kwart voor 11 weer thuis, het is nu kwart over 4 en er is weer niemand geweest…….

Selectvracht, jullie liegen. Jullie zijn niet langsgeweest. Van dinsdag en vrijdag weet ik dat zeker en van woensdag en donderdag heb ik sterk dat vermoeden. Waar zijn mijn schoenen? Waarom doen jullie geen briefje in de bus als jullie niemand thuis aantreffen? Waarom bezorgen jullie niet bij de buren? Ik begrijp best dat dit voor sommige mensen niet gewenst is maar geef de klant in ieder geval de keuze!

Desired solution:

Ik wil mijn pakje, en wel zo snel mogelijk! Ik wil dat de bezorger wordt aangesproken op zijn/ haar manier van werken (of van niet werken misschien wel) zodat dit niet nogmaals gebeurt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of