Complaint: Selekt Vracht is onbetrouwbaar

user-70868 on 23 November 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb al jaren slechte ervaringen met Selekt Vracht. De laatste deze week. Ik heb op zondagavond voor 22.00 uur een Nespresso-apparaat bij Wehkamp besteld. Heel duidelijk aangegeven dat ik deze graag op dinsdag 22.11.2011 tussen 18.00 en 21.00 uur afgeleverd wil hebben. Wehkamp bevestigd. Ik vanaf 16.00 uur thuis zitten wachten. Geen Selekt Vracht en dat terwijl wel op de website van Wehkamp stond ‘chauffeur met pakje onderweg’en later ‘pakje bezorgd’. Niet dus. Wehkamp lost het netjes op. Er wordt een nieuwe gestuurd. Ik heb met Selektvracht gebeld. Die zeggen dat mijn pakje volgens hun systeem keurig is afeleverd. Niet dus! Ik heb een maand of twee geleden een mooie dvd/cd-set besteld. Ook deze is nooit afgeleverd. Ook hier een goede leverancier die mij een nieuwe stuurde. Een aantal maanden geleden boeken bij NRC. Vier weken op de boeken gewacht. Bleek later dat deze al twee weken eerder bij een buur waren afgeleverd. Stom van de buur natuurlijk maar ook Selektvracht had mij moeten laten weten dat ze bij de buur lagen. Selektvracht doet maar wat hun uitkomt. Het interesseert ze geen zier dat je zit te wachten. En dat terwijl je er dik voor betaalt! Ik verdenk, en ik vind het erg om te zeggen, dat de chauffeur soms met pakjes aan de haal gaat. Ik heb alleen geen bewijs.

Desired solution:

Ik wil dat onderzocht wordt of de chauffeur wel betrouwbaar is. De afgelopen maanden dus meerdere bestellingen niet gekregen.
Het gaat hier trouwens om rayon Amsterdam.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Responded on 25 November 2011 at 09:47

Onzin. Selekt vracht heeft meerdere keren bestellingen van mij moeten leveren. De chauffeur wordt er op aangesproken om herhaling te voorkomen? Waar is mijn Nespresso apparaat? Staat dat bij hem in de keuken? Er stond onterecht bij zowel Wehkamp als bij Selekt Vracht in het systeem dat het pakje bezorgd was. Absoluut niet waar. De chauffeur moet mijn handtekening kunnen overleggen. Alleen aanspreken heb je dus niets aan! Selekt Vracht doet hier dus niets mee. Ik hoop dat Wehkamp er op staat dat het tot op de bodem wordt uitgezocht. ik heb een dikke klacht over Selekt Vracht bij hun neergelegd. Die kan bovenop al die talloze andere. Wehkamp heeft mij keurig een nieuwe Nespresso gestuurd. Gelukkig via DHL en zonder verzendkosten.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De auteur van de klacht heeft dit jaar alleen een pakket van ons ontvangen van Wehkamp, De overige pakketten zijn geleverd door een andere partij. Wij hebben de klacht van de auteur genoteerd zodat de bezorger hier op aangesproken kan worden om herhaling te voorkomen.

Vriendelijke groet,

Selektvracht Webcare Team

All complaints of