Complaint: Selektvracht: bezorger komt niet op afgesproken tijd en liegt bovendien

user-149483 on 19 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wehkamp-bestelling, 2 artikelen, gekozen levertijd: dinsdag 18 december 18:00 – 21:00 uur.
Bezorger komt dinsdag december om 16:00 uur. Niet op afgesproken tijd dus.Toevallig is zoon thuis. Bezorger heeft echter maar één artikel, het andere niet. Over dit artikel staat bij de track-en-trace op de Wehkamp-site overigens:
2012-12-18 20:09 Niet thuis ???? Ik was toen gewoon thuis!!

Woensdagochtend Wehkamp gebeld over verkeerde bezorgtijd en ontbrekende artikel. Excuses, Selektvracht bezorgde wel vaker op verkeerde tijdstippen gaf de klantenservice toe, ze zou er werk van maken en artikel 2 zou diezelfde avond tussen 18:00 – 21:00 uur bezorgd worden.
Ik gewacht, maar niets. Staat er op bij track-en-trace van Wehkamp:
2012-12-19 19:54 Pakket is bezorgd

Huh?? Niet bij mij en ook geen briefje in de bus. Directe buren weten van niets. De bezorger komt niet alleen niet op de afgesproken tijd, hij liegt dus ook nog, want hij heeft pakketje 2 helemaal niet afgeleverd.

Ik kan pakketje 1 ook niet retour sturen naar Wehkamp, want die bon zit blijkbaar in pakketje 2. Wat ik dus niet heb.

Schandalig.

Desired solution:

Bezorger levert voortaan pakketjes op afgesproken tijd.
Bezorger levert ontbrekende pakketje op een door mij gewenste tijd. Dit is dus \'s avonds, want overdag werk ik.
Selektvracht dient liegende bezorgers te ontslaan.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Nog even over mijn bovenstaande klacht: ging iets fout met de data, maar kan niet meer bewerken in de klacht. Lees waar staat woensdag 15 december dinsdag 18 december. En waar staat Donderdagochtend bedoel ik Woensdagochtend.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Ook hebben we de consument geïnformeerd over de procedure bij dit soort klachten, daar waar de “afgeleverd” melding door de consument wordt betwist.

Het is niet mogelijk dat Selektvracht in opdracht van de consument een onderzoek opstart. Met alle opdrachtgevers heeft Selektvracht de overeenkomst dat zij hierover contact opnemen met de zakelijke klantenservice bij Selektvracht. De consument is hiervan op de hoogte gesteld.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of