Complaint: Selektvracht en Douglas.nl leveren niet op tijd mijn pakket, 24 uurs service? mooi niet!

user-102771 on 13 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 11-05-2012 een pakketje bij de douglas online shop besteld. Ze hanteren een 24 uurs service dus ik moest het 12-05-2012 in huis hebben. Op 12-05-2012 stond er tot aan de avond: “Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden “. Helaas heb ik mijn pakje niet ontvangen. Ik heb ook geen briefje in de brievenbus gevonden en ook mijn buren wisten van niks. Toevallig was het een kado voor mijn broer dus extra vervelend want ik was juist zo blij met de 24 uurs levering. Vandaag 13-05-2012 log ik in bij douglas.nl en bekijk mijn track en trace staat er dit: Mogelijk wordt het pakje vandaag niet bezorgd. Het pakje wordt dan op de eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Onze excuses . Nu heb ik gister mijn hele dag verspild aan thuis zitten wachten op een pakje dat niet gaat komen. Als de 24 uurs service niet kan worden nagekomen moet het ook niet aangeboden worden door Douglas. Ik vind het schandalig dat de belofte niet word nagekomen en dan ook nog eens zo laat word gemeld bij track en trace.

Desired solution:

Ik wil een excuses en een vergoeding in welke vorm dan ook.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of