Complaint: Selektvracht geeft onjuiste bezorgstatus aan en liegt over aflevering.

user-147702 on 20 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Net als vorige Selektvracht klager omgeving Gooi/bussum/Huizen (dus waarschijnlijk zelfde bezorger/depot)
Volgens Selektvracht is de bezorger zaterdag 12-1 langs geweest maar was ik niet thuis.Dat was ik wel en er lag geen niet-thuis bericht in mijn brievenbus.Daar is nog overheen te komen maar……volgens de bezorger is mijn pakket 15-1 bij ons afgeleverd terwijl ik de hele dag (ziek) thuis was en er niemand is langs geweest.Knap ook dat zo’n bezorger tot mijn voordeur kan komen zonder voetstappen in de sneeuw te maken.Gezien het feit dat de bezorger vorige keer ook al aangaf langs te zijn geweest terwijl ik gewoon thuis was is er blijkbaar een structureel probleem met deze bezorger.Als je dan (wederom) de dure klantenservice belt a 0,40€ pm geeft deze aan niets te kunnen doen tenzij de verzender een klacht indient.Beseffen ze wel dat dit diefstal is en oplichting?ik wil de handtekening zien van de persoon die dit pakketje zogenaamd in ontvangst heeft genomen want ons huisgezin was het in ieder geval niet.
Aangeven dat de verzender alleen actie kan ondernemen ( wat ze ook doen) is natuurlijk onzin op het moment dat er wordt aangegeven dat ik het in ontvangst heb genomen maar dat niet waar is.Daarnaast heeft deze bezorger het wel vaker afgeleverd in een andere straat waarvan de naam vaag op die van mij lijkt,ondanks dat het juiste adres erop stond.Het lijkt op een structureel probleem.

Desired solution:

Pakket alsnog afleveren maar wel VOORAF bezorgdag/tijdstip aangeven per telefoon en/of email.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of