Complaint: Selektvracht kan eigen zendingen niet meer traceren?!

user-74746 on 19 December 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ivm mijn eerdere klacht op 17-12-2011; ik ben op zoek naar mijn pakketje dat verkeerd afgehaald is door Selektvracht. Ik heb een bonnetje van Selektvracht waarop een code van de zending staat. Nu kan Selektvracht mij niet vertellen waar het pakketje zich precies vindt op dit moment en ook niet naar welk adres het verstuurd is. Dat is toch ongeveer het enige wat een koerierbedrijf moet doen; een zending getraceerd naar het juiste adres brengen. En dit lukt dus niet?

Desired solution:

Informatie zodat ik mijn pakketje terug kan vinden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 12 January 2012 at 14:52

Dec 2011: Mijn klacht was nog niet opgelost - ik heb het pakketje nog niet ontvangen.
Jan 2012: ik heb het pakket vandaag ontvangen, dankzij Ceva Logistics!!

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de auteur van deze klacht gevraagd alle aanwezige gegevens te noteren en per email naar ons toe te sturen zodat wij het pakket kunnen traceren en zo met de auteur tot een oplossing te komen. Wij hebben de auteur onze excuses aangeboden voor het onstane ongemak.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of