Complaint: SelektVracht komt gewoon niet langs

user-32316 on 16 December 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zaterdag heb ik een pakketje besteld die dinsdag bezorgd zou worden bij mijn werkgever. Er wordt dagelijks tot 20:00 uur gewerkt, dus tot die tijd zijn er minimaal 2 personen aanwezig. Via de track-en-trace van www.selektvracht.nl kon ik mijn pakketje volgen en tot mijn grote verbazing stond dinsdagavond op de site dat het pakketje niet kon worden bezorgd omdat niemand aanwezig was. Ik kon het niet geloven maar dacht “Oké, misschien dat de bel kapot is, of iets anders”. Het pakketje zou de volgende dag (woensdag) voor 6 uur geleverd worden. Ik heb letterlijk bij de deur gezeten, maar geen SelektVracht. Een moment later staat er netjes op de website dat het pakketje wederom niet bezorgd kon worden omdat niemand aanwezig was. Mijn vermoedens werden bevestigd: SelektVracht komt niet eens langs. Ik wil mijn pakketje, en wel zo snel mogelijk!

Gewenste oplossing

Ik ben tevreden als het pakketje vandaag voor 15:30 of morgen voor 12:00 uur bezorgd wordt.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Ik heb via de email de standaard reactie van SelektVracht gekregen: De besteller heeft zich niet aan de bezorginstructies gehouden. Wij hebben hiervan een registratie gemaakt in ons systeem. Hiernaast wordt de Selektvracht Regiomanager, verantwoordelijk voor het betreffende depot, geattendeerd om gepast actie richting de bezorger te ondernemen. Het is de standaard regel die ze versturen, dus ik doe er niets op. Ter aanvulling op mijn klacht: ik heb het pakketje zelf langs moeten halen op het depot in Hilversum. Voor mij nooit meer een bestelling bij een bedrijf die via SelektVracht samenwerkt.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 20 August 2011 at 10:17

Ik weet niets van een oplossing. Er is geen contact met mij geweest, laat staan naar een oplossing gezocht.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of