Complaint: Selektvracht komt niet langs en verzint excuses

user-53618 on 22 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een bril besteld via Lensway die maandag de 20ste bezorgd had moeten worden. Dinsdag gebeld met lensway, die via de pakketservice en trac-en-trace zeggen dat de koerier’ieder moment er kan zijn’. Ik ben de hele avond thuis geweest maar heb niemand gezien of gehoord. Volgende dag heeft Selektvracht de mededeling dat er niemand thuiswas. Grote onzin. Ik heb twee keer met een medewerker van selektvracht aan de telefoon gezeten om er zeker van te zijn dat ze het goede adres hebben – wat het geval was – , ik heb lensway nog een keer op de hoogte gesteld van de gang van zaken , en om het die bezorger nog makkerlijker te maken een brief met koeienletters opgehangen voor ‘aanbel instructies’ met een grote pijl naar de juiste knop. Kortom, een kind van de was doen.

Selektvracht dus niet

De volgende dag (vandaag) gekeken op track-en-trace, waar ze het lef hebben te beweren dat de opdracht niet uit kan worden gevoerd omdat de geaddreseerde verhuisd is. Nou ja!!! Ik woon hier al zes jaar, EN ze hebben het juiste adres. Hoe moeilijk kan het zijn???? ZELFS zomerbezorgers van de TNT kunnen het hier zonder moeite vinden, waarom dan een zogenaamd gespecialiseerd bedrijf dan niet?!!!!

Selektvracht: jullie zijn een zeer slechte reclame voor ieder bedrijf dat zijn of haar pakje aan jullie toevertrouwd. Schande!

Desired solution:

Ik wil mijn bril DONDERDAG 23 JUNI in huis hebben, geen excuses, geen lulsmoesjes. Zet alsjeblieft iemand achter het stuur die kaart kan lezen. En een excuusbrief zou ook zeker op zn plaats zijn. Maar vooral: geef de desbetreffende bezorger een flinke tik op de vingers voor incompetentie.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij betreuren het te vernemen dat uw pakket – naar het zich laat aanzien – ten onrechte retour afzender is gegaan op donderdag 23 juni. Onze excuses voor het ongemak. Mochten we u op dit moment nog van dienst kunnen zijn, dan vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110622203301". Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of