Complaint: selektvracht komt zijn afspraken niet na

user-151567 on 05 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb iets besteld via wehkamp, zij hebben het netjes opgestuurd. Ik heb het pakket op afspraak laten bezorgen tussen 18.00 en 21.00 uur. Voor die tijd ging ik boodschappen doen, bleek ik een kaartje gekregen hebben om 17.50 dat de bezorger langs is geweest. Volgens het kaartje zou de pakket de volgende dag tussen 14.00 en 18.00 uur gebracht worden. Toen ik om 13.00 uur thuis kwam, bleek er weer een kaartje achtergelaten. Op het kaartje staat de volgende morgen van 9 tot 13 uur, op deze dag moest ik werken. Ik heb inmiddels al een dag gewisseld met mijn collega zodat ik het pakketje als nog in ontvangst kan nemen. Ik heb selektvracht opgebeld dat ik hier zeer ontevreden over was, deze mevrouw vroeg mijn telefoon nummer. Ze zou me “zometeen” terug bellen met een oplossing. Dezelfde middag ging mijn telefoon 1x af met een anonieme nummer. Ik kon de nummer niet achterhalen en dus ook niet terug bellen. Ik keek op de website van Wehkamp en de bezorger was volgens de website om 17 uur nog langs gekomen. Ik was op dat moment gewoon thuis en me bel doet het wel. De hele morgen heb ik wakker gelegen vanaf 8 uur om het pakketje in ontvangst te nemen. Nu is het al 12.37 uur, de hele morgen heb ik niks kunnen eten en waarschijnlijk komt de bezorger weer zijn afspraak niet na.

Desired solution:

Jullie moeten afspraken na komen, want dit is namelijk heel slecht. Ook jullie selektvracht-depot die bereikbaar zou zijn tussen di-vr om 9 tot 17 uur was niet bereikbaar. Via de website is er een ander telefoon beschikbaar waarvoor je "even" moet wachten en 40 cent naast je normale tarief belt. Totaal geen response, geen enkele service ontvangen. Dus voor niks mijn extra centjes verspild.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we de ontvanger gevraagd om ons zijn/haar adresgegevens te sturen, zodat we van de klacht een registratie kunnen maken.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of