My complaint:
ik vind het schandalig hoe selektvracht je gewoon belazerd. Eerst krijg ik te lezen dat me pakketje van hot naar her gaat, terwijl hij gewoon rechtsstreeks had kunnen komen, vervolgens staat er dat hij onderweg is met de bezorger, dus ik de hele dag gewacht van 09:00 tot 18:00 en er is niemand geweest, en vervolgens staat er doodleuk op de site dat ik niet thuis was toen de bezorger kwam. Vind ik wel raar dat dat word gezegd want ik heb een camera voor mijn deur hangen en kan dus gewoon terug kijken of er iemand is geweest, en niet dus.
Oftewel, ze belazeren hun klanten waar je bij staat, ze komen de afgesproken lever datum ook niet na en als je belt word je eerst in de wacht gezet a la 80 cent per minuut, terwijl er op de website duidelijk 40 cent per minuut staat, en vervolgens word je gewoon afgepoeierd met, ja meneer, vandaag komt het pakketje hoor. en vervolgens komt het weer niet. en sta je weer de hele dag te wachten terwijl je wel betere dingen hebt te doen. En ik hoor dit van veel mensen, blijbaar leren ze er dus ook niet van.
Desired solution:
de oplossing zou zijn als het niet meer gebeurt en ze niet gaan liegen over dat ze zijn langsgeweest als dat niet zo is! Zelfs toen ik aan de telefoon selektvracht ermee confronteerde dat ik een camera voor me deur heb en dus kon zien dat ze niet waren geweest bleven ze volhouden dat ze wel waren langsgeweest.