Complaint: Selektvracht onbetrouwbaar en leugenaars!

user-147220 on 06 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij elke bestelling die met Selektvracht verzonden wordt gaat het fout. Vaak heb je als consument geen keuze qua bezorgwijze en ben je aangewezen op onbetrouwbare partijen als Selektvracht. Vorige week woensdag weer een bestelling geplaatst bij StylePit en afgelopen maandag verzendingsbericht met track en trace # ontvangen. Er wordt echter bij vermeld dat het tot 36 uur kan duren voordat iets zinnigs te zien is op de track en trace pagina van Selektvracht. Je wordt dus anderhalve dag in het duister gelaten en ervaring leert dat het bij de eerste bezorgpoging al fout gaat. En ja hoor, dinsdag lag er een briefje in de bus dat ze langs zijn geweest en niemand thuis troffen. Men zou woensdag 5 december tussen 14:00 en 18:00 uur weer langs komen. Ik heb woensdagmiddag speciaal vrij genomen en de hele middag op die gasten zitten wachten, maar zoals verwacht is niemand langsgeweest; er lag ook geen briefje in de bus. Vanochtend stond er doodleuk op de track en trace pagina dat ze dinsdag en woensdag langs zijn geweest, maar niemend thuis troffen. Het tweede klopt zowiezo niet en is dus volkomen gelogen. Maar ja, dit zijn de overbekende leugens van Selektvracht. Op het 085-nummer op het briefje wordt ook niet opgenomen. Ik begrijp niet waarom zo’n bedrijf nog überhaupt bestaat. Dit soort onbetrouwbare praktijken moeten veel meer in de media blootgesteld worden opdat Selektvracht het in haar zakken gaat voelen en misschien dan zal er verandering komen.

Desired solution:

Bezorging vandaag 6 december voor 15:00 uur, compensatie voor misgelopen loon en excuses voor slechte service.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of