Complaint: SELEKTVRACHT REAGEERT NIET

user-4334 on 17 December 2009 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 17/11/09 is er vanuit Duitsland een pakket naar mij gezonden. Nadat het na enkele weken nog niet was bezorgd, de Deutsche Post om opheldering gevraagd. Die kwam binnen 24 uur (tous les compliments) met gedetailleerd antwoord: het pakket was via DHL bij Selektvracht aangekomen. Deze resultaten naar Selektvracht gemaild. Tot 16/12/09 hierop geen reactie gekregen. Maar, het was bijna Sinterklaas dat het pakket bij Selektvracht spoorloos verdween…..

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben als Selektvracht B.V. deze klacht helaas te laat opgemerkt. Zodoende hebben wij deze klacht helaas niet in behandeling kunnen nemen. Mocht u toch nog vragen hebben raad ik u aan contact op te nemen met Selektvracht B.V. middels emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of