Complaint: Selektvracht vernield geleverden goederen!!

user-194984 on 05 December 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een bril via internet besteld, deze werd op 26-11-2013 geleverd in het kozijn van het wc raam.
Inventief, maar helaas ons niet op de hoogte gebracht, en aangezien wij de voordeur zeldzaam gebruiken, heeft dus mijn bril 9 dagen in de regen en vorst gelegen, en niet te spreken van de diefstalgevoeligheid….
Aangezien de doos en factuur totaal verrot zijn geraakt, heeft dus ook de bril een beste laag vocht en vorst te verwerken gekregen.
De leverancier wist ook niet waar het pakketje was, dus die heb ik keurig op de hoogte gebracht van het voorval, alleen heeft dit nu ver strekkende gevolgen voor mij:
Omdat buiten de schuld om van de leverancier, de bril is blootgesteld aan buitengewone weersomstandigheden, kan ik de bril niet meer retour sturen of aanmelden voor garantie.
…en bedankt kneusjes van Selektvracht.
Uiteraard heb ik Selektvracht direct een mail gestuurd, maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen, dus dan word het tijd om dit soort zaken openbaar te maken, en te laten zien hoe er met de door jouw betaalde goederen omgegaan word.
Ik heb er maar 1 woord voor: schandalig!!

Desired solution:

Selektvracht betaald mijn bril terug, zodat ik een nieuwe kan bestellen waar wel garantie op zit!!

All complaints of