Complaint: Selektvracht wil mijn Douglas pakket niet bezorgen

user-139988 on 06 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een (dure) bestelling gedaan bij Douglas en volgens de Track en Trace die ik van Douglas heb gekregen zou het vandaag komen. NIET DUS. Er lag ook geen briefje in de bus dus de besteller wilde zeker snel naar huis? Je besteld super dure dingen bij Douglas en dan wordt er zo mee omgegaan? Zo treurig…. Ik wil verdorie gewoon mijn pakketje 🙁

Desired solution:

Bezorging van het pakketje. En dan Douglas stopt met het gebruiken van Selektvracht.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of