My complaint:
Ik heb op 6-12 een kerstcadeau besteld voor mijn vriendin. Dit zou worden afgeleverd via selektvacht. Regelmatig de track en trace gecheckt om te kijken waar het pakketje was. Pas 11-12 een bericht te zien met de mededeling dat het pakketje is afgeleverd. Enkel was deze dag niemand thuis. Maar geen briefje in de bus of wat dan ook. Na een 3 tal dagen maar contact opgenomen. Krijg je het standaard antwoord dat dat via de verzender moet lopen. Dus ik bij de verzender geïnformeerd. Zij hebben een onderzoek ingesteld wat 2 weken kon duren. (dag kerst cadeautje). Op 4 januari maar weer contact opgenomen met de verzender. Zij hadden nog niets gehoord van selektvracht. Pas op 8-1 een reactie gehad dat selektvracht bij het feit blijft dat het pakketje is bezorgd bij de geadresseerde. Hiermee zegt selektvracht dus indirect dat ik aan het liegen ben dat ik het pakketje niet heb gehad. Selektvracht liegt zelf alles bij elkaar. Die dag was er niemand thuis en ik heb ook geen briefje of wat dan ook gezien. Bij een aantal directe buren geweest maar ook daar geen pakketje.
Desired solution:
Dat selektvracht zijn bezorging aanpast. En fouten ook durft toe te geven. Nu wordt ik als klant indirect als leugenaar neergezet terwijl zij dat zelf zijn!
Als je een onderzoek instelt doe het dan goed nu is er gewoon niets mee gedaan en zeg je gewoon simpel dat je er bij blijft dat het bezorgd is. Daarnaast hoeft zo'n onderzoek geen 2 weken te duren!