Complaint: slechte bezorging

user-53314 on 21 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik kreeg een papiertje in de bus dat de bezorger al voor de 3e keer langs was geweest,en dat hij de volgende dag weer lags zou komen tussen 1800 en 2100 uur.Mijn klacht is dat de bezorger de eerst twee keer geen briefje heeft achtergelaten,waarschijnlijk is hij niet langs geweest.ik was dus pas op de hoogte dat er een pakketje bezorgt zou worden bij de derde poging waarin werd vermeld dat zij de volgende dag zouden langs komen tussen 1800 en 2100 uur.ik hed netjes gewacht als jan met de korte achternaam.ik kwam thuis om 17.45 en ben de hele nacht blijvem wachten.select vracht deugt voor geen meeter,.ik probeerde ook tevergeefste bellen op vrijdagop tel nr 0206247019.vergeet dit maar want er word niet opgenomen.via internet een 0900 nr gevonden 40 ct per min kreeg ik een mevr aan de lijn die te beroert was om mijn klacht aantehooren,,kort weg dit bedrijf mag op geen enkele wijze als een dochter ondernemingvan dhl gezien worden.het is een romeltje.ik ben ook opzoek gegaan naar hun adres want tel is het heel moeilijk om contackt te leggen ,op het papiertje dat zij achterlaten staat alleen amsterdam hemweg .ik ben opzoek gegaan naar hum kantoor maar kon het niet vinden.toen ik de mevr van 40ct per min daarmee confronteerde zij zij dat hun adres geheim is.daaromstaat het niet op het papiertje.

Desired solution:

sluiten dit rommeltje

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of